Subject: RE: EKHÜ arvamus - Rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15. juuni 2016. aasta määruse nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingu tagatiseks oleva kinnisvara hindamisele“ muutmine
From: Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Cc: Anastasia Nõmmik,Thomas Auväärt
Date: Mon, 31 Mar 2025 11:28:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing soovib oma 27.03.2025 esitatud arvamusele
seoses meile kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks saadetud
rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15. juuni 2016. aasta määruse
nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingu tagatiseks
oleva kinnisvara hindamisele“ muutmise eelnõuga lisada Maa- ja Ruumiameti
ning Eesti Maaülikooli seisukohad. Lisatud sellele e-kirjale.

Lugupidamisega

Gerli Jesaar

Büroojuht

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing

Pärnu mnt 141, 11314 Tallinn

+ 372 528 6801
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veebileht:  <http://www.ekhy.ee/> www.ekhy.ee

__________________________________________________________________________
_

Käesolev e-post ja/või selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-posti adressaat, siis palume arvestada, et
käesoleva e-posti sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja/või
levitamine on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta
ühendust e-posti saatjaga ning kustutada saadud e-post, sellele lisatud
failid ning koopiad.

 <https://www.baltic-valuation-conference.org/>

From: Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing
Sent: Thursday, March 27, 2025 4:55 PM
To: [email-masked]
Cc: Anastasia Nõmmik <[email-masked]>; Thomas Auväärt
<[email-masked]>
Subject: EKHÜ arvamus - Rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15.
juuni 2016. aasta määruse nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud
tarbijakrediidilepingu tagatiseks oleva kinnisvara hindamisele“ muutmine

Tere!

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing esitab käesolevaga oma arvamuse seoses
meile kooskõlastamiseks või arvamuse avaldamiseks saadetud
rahandusministri määruse ,,Rahandusministri 15. juuni 2016. aasta määruse
nr 25 ,,Nõuded elamukinnisvaraga seotud tarbijakrediidilepingu tagatiseks
oleva kinnisvara hindamisele“ muutmise eelnõuga. Arvamus lisatud sellele
e-kirjale.

Lugupidamisega

Gerli Jesaar

Büroojuht

Eesti Kinnisvara Hindajate Ühing

Pärnu mnt 141, 11314 Tallinn

+ 372 528 6801
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

veebileht:  <http://www.ekhy.ee/> www.ekhy.ee

__________________________________________________________________________
_

Käesolev e-post ja/või selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on mõeldud kasutamiseks ainult nimetatud adressaadile.
Juhul kui Te ei ole selle e-posti adressaat, siis palume arvestada, et
käesoleva e-posti sisuga tutvumine, kasutamine, avaldamine ja/või
levitamine on keelatud. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult võtta
ühendust e-posti saatjaga ning kustutada saadud e-post, sellele lisatud
failid ning koopiad.

 <https://www.baltic-valuation-conference.org/>